åskan

godmorgon. idag har jag varit på skoter-racing eller vad det hette. dom tävlade med skotrar på en åker, alltså dom åkte på gräset. lite roligt att se! men vi tröttnade efter ett tag ~ jag, amanda och emma ~ för vi kan inte kalla det en tjej-grej direkt. så vi tog cykeln ner till amanda eftersom hon bor i samma by där skoter grejen va. hos henne åt vi jättegott bröd och hoppade lite studsmatta. sen kom pappa och hämtade mig och emma.

idag blev det kött och potatis till middag, riktigt gott. och just nu så åskar det jätte högt. jag är livrädd för åska , och pappa ligger och sover så jag sitter här i soffan och skakar av rädsla nästan. jag har dragit ut varenda kontakt som vi har i hela huset känns det som, och ändå är jag rädd (?) tänkte sätta mig i bilen där ett tag men då slutade det åska , men nu har det börjat igen. INTE OKEY ENLIGT MIG!

det blev tyvärr inga bilder tagna idag, sorry! kvällen ska nog spenderas med emma, filip och marcus.
ha en bra kväll och ta det lugnt!


Kommentarer
Postat av: lisa

hur gammal är du?

2009-07-11 @ 18:14:45

skicka iväg en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0