fördomar / klippa lugg

jag vet vissa som dömmer folk direkt efter utseéndet och det är inte okey! tänk dig om det kommer en person som kanske ser skit kaxig ut, men egentligen är jätte snäll på insidan? och man börjar kalla den för taskiga saker för man tänker "men hon ser kaxig ut, hon tar säkert inte illa upp". men egentligen så gör han/hon det. tänk på det!

sitter i soffan hos pappa just nu och tänker på vad jag ska göra ikväll. antingen så ska jag ringa emma och fråga om vi ska hitta på någonting kul! eller så ska jag ligga hemma och kolla på film och bara ta det lugnt. vi får se hur det blir! min stackars pappa har influensan typ, krya på dig.

jag funderade idag och tänkte, jag har snart inte klippt mig hos en "riktig frisör" på snart 2 år. det är riktigt länge, så jag tror jag ska beställa tid på Nikitas hårsalong eller vad det nu heter. min syster klipper sig där och hon säger att dom är riktigt duktiga. ~ jag är livrädd för att klippa mig, har aldrig i hela mitt liv blivit nöjd. ~ så jag ville göra en liten förändring, så jag pratade med mamma och nu ska hon ringa och beställa klipptid så jag ska klippa lugg, jag är skitnervös ifall jag passar i det eller inte. men vi får väl se / ®


jag hade lugg som liten, och rödhårig var jag också!

Kommentarer

skicka iväg en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0